lunes, 12 de junio de 2017

La cima de los deseos. 96



Voldrà un àngel viure en la meua casa? 
Contemplar el meu pati, el meu sol, les meues muntanyes? 
Trepitjar les meues estades, els meus camins, 
la meua herba, les meues pedres? 
Hi haurà besades per al meu rostre, carícies per al meu front, 
una veu per al meu cor? 
Seré un home com els altres, 
amb la fortuna d'estar al teu costat? 

¿Querrá un ángel vivir en mi casa? 
¿Contemplar mi patio, mi sol, mis montañas? 
¿Pisar mis estancias, mis caminos, 
mi hierba, mis piedras? 
¿Habrá besos para mi rostro, caricias para mi frente, 
una voz para mi corazón? 
¿Seré un hombre como los demás, 
con la fortuna de estar a tu lado? 

***

The summit of desires. 96

Will an angel want to live in my house?
Contemplate my yard, my sun, my mountains?
To tread my stays, my ways, 
my grass, my stones?
Will there be kisses for my face, caresses for my forehead,
A voice for my heart?
I will be a man like the others,
With the fortune of being by your side?

©I.D.S. & L.R.G.L.

No hay comentarios:

Publicar un comentario